I`m not perfect……

Tenk dere, søndag, morsdag og kosedag. Jeg regner med at det vanker noen blomster, gaver og kort i de tusen hjem.

Her i huset er intet unntak. Det merkelige er at tross om jeg vet at dagen kommer så forventer jeg ingenting. Når poden da, stolt som en hane da vel og merke forteller meg at det er noe merkelig i vasken oppe som jeg må fikse, går jeg rett på limpinnen. Merkelig det der.

Vel jeg fikk blomstene i går. Jeg tror ikke han klarte å holde seg lenger.

Jeg tror at uansett hva han hadde gitt hadde det smeltet hjertet mitt. Så her er det absolutt tanken som teller.

Tenk dere, tross alle mine feil og mangler så er det en som synes jeg er den beste mammaen i verden. Det gjelder sikkert ikke hver dag, men i det store og hele. Kan man annet enn å felle en liten tåre? Og føle seg takknemmlig?

Så til alle mammaer der ute vil jeg gratulere så masse med dagen. Våre søte små legger nok merke til tinga vi gjør for dem, selv om de ikke alltid er helt perfekte.

Jeg kom over en liten status på facebook som jeg synes passet så godt i dag. Med dette ønsker jeg dere en fantastisk dag.

I`m not perfect, but I`m limited edition!

 

6 kommentarer

Siste innlegg