Julegaveønsker

Hei og god søndag.

Håper dere har en fin dag, og noen tenker jeg har vridd hjernen på de siste vanskelige julegavene. Prøver å finne ut hva folk og fe ønsker seg, og det er ikke alltid lett. Skulle tatt en kikk oppi julegave ønske boksen til de enkelte for å være helt sikker.

Er dere som meg så synes jeg det er kjekt med planleggingen av julegaver. Slik at hver enkel får noe som passer dem og noe som er personlig på samme tid. Jeg er ikke noen fan av julegave lister, for jeg synes det er litt for upersonlig. Litt av gnisten min forsvinner , og det blir litt for enkelt tenker jeg. Men det er nå meg.

Jeg tror jo også at jeg liker å overraske, kanskje finne noe helt spesielt. Så jeg er jo like spent som de som får gavene om det faller i smak. Når jeg tenker meg om kan det være at det er en litt egoistisk tanke. For det er jo ikke sikkert de ønsker seg det.

Jeg har nok tatt en liten vri i år. For å støtte opp om det lokale, så er det her jeg har handlet. Og et lite tips til dere som vegrer seg for å gå i butikker nå om dagen. Mange av de lokale har og nettbutikker og leveringer. Genialt synes jeg. Tross om det er koselig å gå innom butikkene. Så det var mitt tips.

Ønsker dere en fantastisk søndag, på shopping eller ei.

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg får litt “fnatt” av å gå i butikker i år. Har derfor kjøpt en liten sak… Lisa Aisato sin bok “livet” til mange jeg kjenner, i tillegg skal jeg legge ved et “gavekort” på kafe-tur med meg eller liknende. LItt personlig, og hyggelig på “vent” og en fin bok. Det blir bra 🙂

      1. Så koselig da må jeg si. Jeg har handlet litt lokalt jeg og faktisk støttet noen venner som lager en del ting. Vel, jeg må innrømme sønnen har fått penger hehe. Kjøpt en stol av alle ting til pc bruk:)

    2. Flott å handle lokalt, viktig! Jeg har gjort litt av hvert! Handla litt på nett, men også vært på shopping! Prøver å gå på “lure” tider! Klem 😘

    3. Overraskelser er best. Å ønske deg ting og forvente å få det, er for meg ikke en julegave. Men vi er jo så forskjellige. Skal pakke gaver til barnebarna i dag og de vet IKKE hva de får av oss. Klemsiklem i advent!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg