Kan aldersflekker fjernes? Jeg tester

Reklame | Aimè

Hei og god morgen dere.

Jeg har nå tatt på meg et lite oppdrag, vel selvvalgt da. Og det er å teste om disse aldersflekkene kan forsvinne kun av en enkel krem. Som jeg nevnte tidligere så er jeg ambassadør av Aimè. Trykk her for å se innlegget om det.  De har en krem som kan redusere disse. Så hvorfor ikke teste da.

Etter graviditeten har jeg hatt noen flekker i ansiktet som har blitt større og større. Liker ikke å kalle de aldersflekker, men det er jo det det er. Ikke sant?

 

 

Aimè har denne kremen som kalles Fading Creme som skal bleke uønskede flekker og fregner. Den skal masseres daglig inn i huden på de misfargede områdene. Ellers vanlig hudkrem. En skal unngå kraftig sollys, og skal ikke benyttes på sår og irritert hud. En kan og ha vanlig make-up oppå.

 

 

Jeg har denne krukken her og tenker jeg tar et før bilde og når krukken er oppbrukt kommer jeg til å dokumentere resultatene.

 

Så hva tror du. Tror du den virker? Jeg er spent må jeg innrømme.

 

 

Skulle du ønske å prøve noen av Aimè sine produkter bruk rabattkoden SOLVI. Den gir deg 50% rabatt på ordinær pris på hele nettbutikken og nettbutikken finner du HER

6 kommentarer
    1. Gleder meg til å se hvordan det går. Jeg har noen sånne jeg også. Oppe ved øynene, omtrent der din er. Likner den lyse du har der. Hadde ikke gjort noe om min forsvant heller 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg