Kan du hjelpe meg?

Reklame | Naturlig Hud Johansen

For en tid tilbake hadde jeg et innlegg om noen fantastiske kremer og produkter som jeg kjøpte fra Natulig Hud Johansen som du kan lese HER. Jeg har nå benyttet de litt lenger og dette er produkter jeg bare blir mer og mer glad i. Så disse kan jeg absolutt anbefale.

På grunn av innlegget mitt, vel det var jo masse skryt, så har jeg nå fått anledning til å ha en “Giveaway” på bloggen på et produkt, og det er her jeg trenger din hjelp, for jeg klarer ikke bare å velge et produkt.

Hva kunne du tenkt deg å prøve?

Dette innlegget kommer jeg til å ha på onsdag med trekning på søndag. Sjekk ut nettbutikken til Naturlig Hud Johansen. ,  skriv opp hva du kunne tekt deg at jeg hadde som “Giveaway.” , og vips kan du kanskje vinne det på onsdag. Og ikke minst jeg hadde blitt glad, og super takknemlig.

Lurer du på hvilke produkter jeg mener er det en fantastisk dame fra Skudeneshavn som har laget en serie med hudpleieprodukter uten tilsetningsstoffer som er helt naturlige, og laget av henne. Serien heter Naturlig Hud Johansen.

 

 

 

Her er utvalget jeg kjøpte. Anbefaler alt, men skal jeg peke på noen favoritter er det nok Avokadokremen som kan brukes til mangt, nattbalmen og serumet. Serumet kan du bruke noen dråper i kremene og gir huden ekstra næring og fuktighet.

 

8 kommentarer

Siste innlegg