Kunstprosjekt eller spøkelseshus

I dag måtte jeg  stoppe bilen da jeg kjørte forbi et “spøkelseshus” ved Tastasjøen. I tillegg til at det er slitt, hadde åpne vinduer som fikk gardinene til å flagre i vinden,  hadde det fått noen morsomme detaljer på seg. Jeg måtte jo bare ta noen bilder. Disse la jeg ut på Instagram uten i grunnen å vite hva det var.

En kommentar gjorde at jeg ble klar over at dette er et Nuart prosjekt fra Nina Ghafari.

Disse skilta, eller “vaskekostene” som jeg kalte de på Instagram er også blitt plassert på stranden i sin tid. Spesielt, men veldig flott.

Sjekk gjerne ut prosjektet  til Nina HER   Det er fra Nuart festivalen 2018.

Hva synes du?

Når jeg først kjørte forbi huset tenkte jeg at det var vaskekoster. Fargerike da så klart. Når jeg gikk ut av bilen så jeg at det var en mening. Hvert skilt har en tekst. Ja det er annerledes, men kult.

8 kommentarer

Siste innlegg