Merkelig Kattedans

Av og til ser en noe som en ikke klarer helt å stedfeste hva er. Noe som ser rart ut, og så konkluderer en med en antagelse. Det skjedde med meg i morges. Jeg var på vei til et ærend jeg hadde og i skumringen kom dette synet.

Jeg var enda på parkeringsplassen og skulle snart svinge til venstre ut på veien. Da ser jeg det. Noe hvit som hopper frem og tilbake, litt opp og litt ned. To stykker som leker seg bortover veien. Jeg ble litt opptatt av disse og tanken som slo meg var katter. Det måtte være katter.

Det var et veldig fascinerende syn skal jeg si deg. Når lysene mine streifet, ser jeg at det dukker opp noe mørkt. Jeg tror jeg enda var i katteverdenen, så jeg ble jo enda mer frustrert. Og der, der ser jeg at disse dansede kattene de hadde både lange bein, kropp og hode. Rett og slett en ungdom, kledd i svart med skinnende hvite Sneakers. Selvfølgelig som ungdom flest, uten en eneste refleks. Vel utenom de hvite dansende kattene da. De lyste jo skikkelig opp.

Så er du ikke eiere av slike reflekser vil jeg bare minne deg på at det er lurt å bruke refleks.

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg