Og vinneren er…..

Reklame | Naturlig Hud Johansen

Hei dere og god morgen.

På onsdag hadde jeg et innlegg om en “Give Away” fra Naturlig Hud Johansen.  Og vet dere? Nå har jeg trukket vinneren.

Den heldige som kan nyte sommeren med dette fantastiske produktet er: Damen bak bloggen : Fruens Vilje.  Har du ikke vært innom bloggen hennes anbefaler jeg å ta en titt.  Gratulerer så masse.

 

Mango Body Butter som Fruens Vilje  kan nyte er en 100% naturlig og dufter fantastisk. Den trekker fort inn i huden og etterlater huden myk og mettet lenge. Den er også super å bruke etter barbering og voksing.

 

 

Ønsker du å lese mer om produktene kan du gå inn på siden HER,

Dette utvalget har jeg prøvd og er så fornøyd. Jeg er spesielt glad i det eksklusive serumet da det blandes i kremer, og dermed kan du regulere hvor mye fuktighet du trenger.

 

Litt om historien for at produktene ble til:

Vibeke Johansen er litt over 50 år og startet med disse produktene da hun var lei av at mye av det hun hadde kjøpt ikke holdt det de lovet. Hun opplevde at av produktene hun testet ut var tørr hud, kløe, eksem, uren og sår hud ble et problem selv om hun kjøpte førsteklasses produkter. Hun kunne ikke finne de riktige produktene for henne, og det var få naturlige produkter på markedet. Så ble det var grunnlaget for ideen med å lage noe selv. Hun startet med ringblomstsalven for å teste, og deretter kom oljerens og oljeserumet. Etter hvert fulgte flere produkter som hun testet på seg selv, og fikk og mange forespørsler som hun enten ga vekk eller solgte av overskuddslageret, og fikk opparbeidet seg mange fornøyde kunder. I 2020 startet hun prosessen med godkjenninger for å kunne selge produktene lovlig. Så i dag er alle produktene hennes godkjent.

For henne handler det om å gi huden de beste forutsetningene for å fungere optimalt, og å slippe tilsetningsstoffer som gir hudplager. Og som hun sa i meldingen til meg er dette som en liten baby for henne, altså produkter laget med kjærlighet.

Det fine med produktene, er at jeg som er en litt “dummy” på å huske hva og hvordan en skal gjøre med forskjellige kremer, får bruksanvisning på krukkene. Dette passer meg utmerket. Hun hadde og lagt oppi et skriv med brukerveiledning på produktene jeg kjøpte. Helt genialt. Så jeg har min egen lille mal.

8 kommentarer

Siste innlegg