Svaner på flukt

Hei dere.

I går hadde jeg litt svaneproblemer. Ikke bokstavelig talt, men de ville ikke helt samarbeide med meg.

Jeg hadde en nydelig solnedgang, og noen få svaner som svømte litt her og litt der.

Høres jo helt fantastisk ut, og det var det i grunnen også. Men å fange stemningen i kamera, det var litt mer utfordrende. Jeg fant ut at de svømte ganske  fort. Jeg ble springende frem og tilbake, hoppende fra sten til sten.

Selv om bildene ikke ble helt perfekte, så ble det en liten morsom bilde serie.

Håper dere liker de.

Ønsker dere en fantastisk onsdag.

 

Dette ble ganske bra, men jeg fikk ikke med meg solnedgangen.

 

 

Vel – ikke helt perfekt… men det nærmeste jeg kom.

 

Litt langt ifra…. men både solnedgang og svane:

 

Ja tenk…. svanen vender seg vekk fra meg:

 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg