Test

En liten test for å se om jeg kommer opp på forsiden av Blogg.no nå.

 

6 kommentarer
    1. Flott bilde, men jeg fant det ikke på blogg.no 🤔 Du må nok gjøre det mindre lik det naturlige. Jeg kan høre bølgeskvulp og kjenne lukta av hav når jeg ser det, men så er vel jeg litt halvgal da.

    2. har ikke lett på forsiden,dette fant jeg nå på bloglovin,det er lett å overse et innlegg om en ikke er inne før kvelden,for jammen ruller det inn mange nye hele tiden og da forsvinner våre innlegg langt ned og en må laste ned mer og mer for å finne :=)jeg har lagt ut flere innlegg for da noen dager nå,men det er ikke mange som er innom og legger igjen en komentar her heller,har blitt mindre etter att vi flytta

      1. Ja mister litt kosen synes jeg med det nye. Var litt mer sosialt før…. Får med meg litt her og der – men ser jo ikke om jeg får svar på kommentarene mine…… bedre før:)

    3. Hei!

      Det er ikke alt jeg får med meg…………… må inn her og lete, på bloglovin, for det er som du sier, ikke alt som vises på fronten………. og meg går mye hus forbi rett og slett.

      Nydelig bilde !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg