USA har endelig skjønt det!

For tiden er det mye snakk om Trump og inntektsskatter og slik. Og jeg følger fortsatt med. Vel, gjerne ikke så mye som i begynnelsen som du kan lese om HER, men innimellom da.

Ja det skal bli morsomt å se hva utfallet her blir, men en ting er sikkert. Har USA endelig skjønt det vi her hjemme har slitt med i mange år? Forskjellen på prisen på herre og dame klipp/styling?

Vet ikke om det er likestilt i USA eller om det er dyrere for menn nå, men når noen, ja skal ikke nevne navn, kan kreve fradrag på skatten på 700 000 NOK på et år for hår styling, og dette er en mann. Ja da tenker jeg at USA har tatt grep i denne ujevnheten som til tider for oss damer kan virke veldig diskriminerende.

Av nysgjerrighet måtte jeg innom våre kjeder her og sjekke, men intet nytt. Enda topper damene på pristabellen. Jeg håper som med flere andre ting at vi følger nøye med på denne utviklingen og at når vi er modne her i vårt lille land kan følge etter.

Så damer. Det er håp. Vi krysser fingrene for at vi her i Norge er litt mer edruelige når det kommer til prisbilde og at våres, altså damenes klipp blir justert ned. Jeg har allerede begynt å drømme om hva jeg skal bruke de sparte pengene på jeg. Du og?

 

8 kommentarer
    1. Jeg har ikke vært hos frisør siden 1987 🤣 Gjør-det-selv har fungert helt fint. Nå er jeg så gammel at jeg ikke gidder hårfarging heller, så jeg er ganske billig i drift.

    2. Ja du sier noe…. Jeg skjemmes nesten å plage frisøren med mine tuster som av og til må trimmes litt. Derfor har jeg mange ganger bedt om å bli klippet høy&mørk når de spør…. Men det underet har ikke skjedd ennå. Forøvrig til tema… no comment, just to protect my stomach…………..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg