Vilt og vakkert!

Hei dere.

Håper dere har hatt en flott helg, og ikke minst 17.mai feiring.

Jeg har gått fra å ønske “drittvær” til å kost meg skikkelig i finværet. Både med familie og venner, samt i hagen.

Foten er bedre, om ikke helt bra, men langt på bedringens vei. I går klarte jeg ikke holde meg lenger, men måtte teste ut en liten tur her i nabolaget hvor jeg bor. Ikke lange turen, men en liten runde på omlag en time.

Det som slo meg var blomstringen i alle regnbuens farger. Når disse nydelige vekstene plasserer seg selv i naturen, er det et nydelig skue. Ingen system, men vilt og vakkert. Litt her og litt der. Farger og blomster som vi ikke hadde plassert sammen i vår hage, står stolt side om side og passer i grunnen veldig godt sammen.

Jeg legger ved noen bilder og håper du liker de. Samtidig ønsker jeg deg en fantastisk mandag.

Jeg gikk forbi mange “Løvetann” og tenkte at dette er jo en blomst som jeg burde hatt i min hage. (jeg har noen få i plenen allerede). De hadde tålt min behandling av blomster gjennom hele sommeren……..

Tross om de ikke er de kjekkeste å ha i hagen, er det et nydelig skue med “tepper” av disse. Og ikke minst en fantastisk farge som gjør meg glad.

 

Se denne enga her……

 

 

Se denne Nyperose busken som har klart å feste seg her på muren. Synes det var veldig fasinerende ¨å se…

 

Vi er jo ved sjøen….

 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg