Vinterlandskap – Frodits Vinter Utfordring

Da har jeg kommet til dag 4 i vinterutfordringen til Frodith, og siden jeg har begynt med hoppingen frem og tilbake på listen fortsetter jeg. I dag har jeg valgt ut Vinterlandskap.

Lurer du på hva dette er kan du gå inn  HER på bloggen til Frodith. 

Bildet under måtte jeg hente fra arkivet. Dette er tatt i Brekko som ligger i Gjesdal Kommune. Denne plassen ligger rett etter Ålgård når du kjører fra Stavanger, og tar omlag 45 minutter.

Bildet ble tatt i januar i fjor, og det var min første tur i området. Jeg følte at jeg kom inn i et eventyr. Dermed blir dette mitt bidrag i dag. Eventyr Vinter Landskap.

Når jeg ser ut i dag har det kommet snø her vest så kanskje blir det noen ferske bilder fremover? Hvem vet. Ønsker dere en flott mandag.

 

For dere som ikke har vært inne å kikket er det følgende bildeutfordringer:

  1. 1. Vinterklær
  2. 2. Frost
  3. 3. isdans
  4. 4. snø
  5. 5. vintermoro
  6. 6. Vinterlandskap
  7. 7. Strevsom Vinter

De som er understreket har jeg allerede gjort og er linket til de aktuelle innlegga mine.

15 kommentarer

Siste innlegg