Mor i farta……..

Sitter her og humrer litt enda jeg. En god latter forlenger jo livet – så det er jo bra, tross alt.

Har nettopp kommet inn fra en herlig morgentur rundt et vann vi har her. Det er for det meste flatt, men innimellom har det noen brattere partier. Opp eller ned, det spørs jo akkurat hva vei du går.

Jeg var på vei opp den tyngste bakken, hadde vel kommet ca. halv veis. Da kommer en syklist, opp samme bakken. Ser at det går ganske så sakte, men han kommer jo forbi meg. Kan tippe at han er i opptrening til et løp eller noe, fullt utstyr, og han virket veldig sporty. Ingenting å si på det.

Deretter kommer det en dame syklende forbi meg. Dere vet, slik sykkel med korg og det hele. Sitter ganske så rett i ryggen, og full kontroll. Tross bakken, så det ikke ut som hun merket den i det hele tatt. Det tar ikke lange stunden før hun suser forbi syklisten foran. Jeg ble satt ut en liten stund, for det så ganske så merkelig ut. Glemte jo ut et sekund at vi har jo fått utallige varianter av el-sykkler nå.

Så jeg gikk fra forbauset til ganske så lattermild. Humrer enda:)

Ønsker dere en fortsatt fantastisk lørdag……

#trening #sykkel #mestring 

17 kommentarer

Siste innlegg