Herlige Vinterbilder

Hei og god morgen. Håper det er en fin en.

I dag vil jeg oppfordre dere til å gå inn på bloggen til Utifriluft som har laget en liten utstilling med vinterbilder som hun har fått av flere bloggere. Kreative og utrolig flotte bidrag. Utrolig hva en kan få til med kamera, eller som meg med mobilen.

Dagen i dag for meg er litt vanlig, les husvask, og litt uvanlig. Skal nemlig på en topptur som jeg ikke helt husker hvor jeg skal. Høres litt merkelig ut men jeg vet jeg skal ut. Det holder i massevis. Tror det er en helt ok tur, nå tenker jeg på lengde og vanskelighetsgrad, ikke som den jeg hadde her en søndag for noen uker siden med topptur i Hunnedalen. Ja du kan lese om den HER. Den var litt vel ambisiøs siden jeg ikke hadde hatt ski på beina på to år. Men alt går.

Ønsker deg en fin dag jeg da, så skal jeg nok komme tilbake og fortelle hvor jeg har vært. Må liksom finne ut av det selv først.

Stor klem fra meg.

 

12 kommentarer

Siste innlegg