Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 34

Ny uke og nye muligheter. Uken som har gått har vært fantastisk. Hjemme hygge og kjekke opplevelser har preget uken. Tross om uken har vært litt travel har den vært veldig kjekk.

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

Klarer ikke helt å bestemme meg her. På torsdag var jeg på en kjekk kveld på Sola Strandhotell som du kan lese om HER. På lørdag var jeg i Stockholm med gode kollegaer og samarbeidspartnere som avsluttet med bankett.

Øyeblikk:

Har fått meg et bord som jeg skal pusse opp. Sønnen min var med og hjalp, og vi hadde en koselig stund med latter og prat. Du kan lese om det HER.

Nedtur:

Jeg hadde et uhell med bilen min som forårsaket et nytt dekk. Veldig irriterende siden det ikke var min skyld. Når jeg sjekket bilen ytterligere var det også kommet en skrape som jeg må fikse, og enda 3500,- fattigere. Du kan lese om det HER.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Igjen er det jo helt fantastisk.

Trening:

På treningsfronten har det vært vel labert. En kjekk tur i nabolaget og to spinningtimer. 

Innkjøp:

Ikke de store innkjøpene. Sønnen min har fått nye joggesko, det er vel det eneste.

Personer som har gjort inntrykk på meg:

På flyet fra København til Stockholm overrasket kapteinen hele flyet. Du kan lese om det HER.

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg