Hagesesongen offisielt åpnet

Hei og god morgen til deg. Håper du har en fin en og ikke glem det er fredag.

I går var jeg litt heldig. Du skjønner at siden en venn av meg skulle hente skjellsand som han gjør hvert år kjørte forbi, resulterte det at vips har jeg på en måte startet hagesesongen. Tross litt snø og frost i bakken så begynner jeg allerede å bli spent på plenen min. Blir den bedre i år?

Har du fulgt meg litt vet du at det er mitt prosjekt hvert år, tross om den på en måte ikke blir bedre. Så med iherdig kunnskapsinnhenting har jeg fått dette tipset. Da er det greit med venner som kjører forbi.

Jeg fikk streng beskjed om å ikke gjøre noe, selv om det kribler i hele meg til å jevne det ut. Det kunne skade plenen fikk jeg beskjed om. Så det er grunnen til at det ser litt rotet ut.

Så blir det mitt hageår i år? Jeg er temmelig spent.

 

 

 

Ønsker du å lese mer om mine hageprosjekter kan du gå inn Skandalerips, Nysende katter, Jeg ønsker min egen Roberto, Det ble ikke en Roberto, Drømmen om epler og nytt gjerde, Prosjekt Hage,

6 kommentarer
    1. Jeg har også hageprosjekt i år, jeg har nemlig kjøpt meg drivhus 😉 Blir spennende å se når det skal monteres opp når snøen går.

    2. Det er spennende….. her er det ingen hageprosjekt, tror jeg….. får se…. snøen ligger hard…..! Og – niks, jeg glemmer ikke at det er fredag – til og med fri-fredag 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg